Besöls rekord!!!

Oj 56 besökare så många har vi aldrig haft!
Som sagt så var jag och shoppade i söndags. Jag köpte shephards(de är nästan likadana som uggs, har gått på reklam på tv)
En sak man måste komma ihåg med såna här skor- Glöm inte att spreja!!!!!!!!! Annars kan de bli förstörda hur lätt som helst!
Köpte också en converse imitation, jag o syrran köpte 3 par skor för tre hundra kronor(räknar inte med uggsen)
mina converse imitationer-
Äntligen har mina tofflor blivit lagade!!!!!! Wiiiiii
Puss puss det e så roligt att så många kollar på vår blogg, kommentera mera!

Kommentarer
Postat av: Lovisa winther är mitt namn :D Va e ditt?

sv; hah jo det kan man säga :P frågan e om det funkar :P

2009-09-08 @ 16:39:27
URL: http://lovisawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0